Minnen

Just nu sitter jag och läser jättegamla blogginlägg.
Haha! För drygt ett år sen så flyttade jag ju till kollektiv. Kommer ihåg när vi diskuterade huruvidare vi skulle inreda lägenheten rosa och grön, och att vi skulle bygga en bar i vardagsrummet. Det blev ju inte riktigt så!
Eller den gången vi hade "inflyttningsfest", och serena låg och kräktes i sin förra lägenhet så det ekade, medans jag satt och grinade så sminket rann? Galet kul faktiskt om man tänker efter.
ÅH, bästa bilden som togs under en hel kväll när jag fyllde 18-år är den här.
Kungen och hennes storasyster Serena. (:


Eller när jag och Blondie firade att vi fyllt 18-år med en maskerad?
Det dansades på bord. Erik var helt förstörd hela natten, medans jag och Jörgen låg och skrattade åt honom hela natten. Man får faktiskt skylla sig själv om man följer med min bror hem från en fest.

Sen har vi ju den gången vi försökte hänga tvätt på tork på stången till duschdrapperiet, och hela skiten lossnade! Jag skrattade rätt så hårt åt det.
Så har vi dagen då jag kände mig extremt snygg. Dagen då jag och bella struntade i en friluftsdag och tog kort istället.
Det var najs som fan.

Sen har vi den gången jag missade två veckors praktik för att jag hoppade på kryckor. Haha, för att en viss människa skulle slänga in mig i garderoben, och jag stretade mot,och fick en tånagel avslagen! (den kommer nog aldrig mer se normal ut). Men vad gör det om hundra år liksom?

Det är ganska mysigt ändå att läsa igenom gamla saker, även fastän det kanske ger mig en klump i magen.
Jag ligger faktiskt i sängen och lyssnar på musik, och inväntar ett Aha-moment. Det verkar inte hända ikväll.
Så vad ska jag göra nu? förutom att försöka hålla sig vaken en liten stund till? Känns liite dumt att somna innan nio på kvällen iaf :P


Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0