Sjuk

Inatt har jag drömt konstiga drömmar. Om vad kommer jag inte riktigt ihåg, bara att dom var konstiga.
Sen har jag vaknat av och an för att jag måste ha nässpray. Sen vaknade jag av att jag var tvungen att snyta mig.

När jag gick och la mig igår så hoppades jag på att jag skulle vara pigg idag. Men så var inte fallet. Jag tror rösten håller på att fara rentutav.
Men det ska vi ordna.

Vi börjar morgonen med en shot Kahn Jang. Sedan nässpray.
Två deci thé med honung.
Två deci varma koppen (typ hallon blåbär)
En macka
En vitamintablett.


Sen om det fortfarande gör ont i halsen, så blir det helt enkelt en piggelin.

Ni som läser bloggen, vad är era bästa tips mot en rejäl förkylning?
Lämna en kommentar och ett riktigt bra tips, för jag avskyr verkligen att vara sjuk!



Det är konstigt vad man kan sakna någon man inte borde sakna.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0