19-års krisen!

Japp! Imorgon fyller jag 19! Herregud alltså. Vilken kris jag går igenom just nu. Mitt rum ser ut som jag känner mig. Oorganiserad ordning!
På mindre än en vecka nu har jag rasat 4 kilo. Det är mycket, iaf för mig. Jag är konstant hungrig, men det går verkligen inte att äta. Jag tar en tugga utav något och spottar hellre ut det än att jag sväljer det. Vad pågår?
Det bara RASAR! Rasar det mer måste jag ju göra något.. Typ, få i mig mängder utav smör eller något åt det hållet. Och hur gott lät det?

Jag bara ligger idag, bara ligger ner. Jag vill inte göra något annat än att ligga ner i soffan, eller i sängen. Kanske dra ett täcke över huvudet och låtsas som om att jag inte finns.
Det var party igår iaf.

Det var faktiskt riktigt kul. Det var dansande, peppande!
OH! förövrigt har jag klippt mig igen och färgat håret. Blev helt klart nöjd! Nu kan jag få volum i håret igen om jag vill. =)
Sen när jag hittade LIFT hem ifrån krogen inatt, så bestämde jag mig att det skulle vara mycket roligare att vara ute och ragga med dem. Och gud vad jag skrek! haha! De började t.o.m hota med silvertejpen!

Men det var kul. Louise hade t.o.m bakat en tårta hos oss och GÖMT i kylen! Det var en choklad tårta, med rosa text på, stod emelie runt hela tårtan! Och det var en hellokitty figur mitt på tårtan! Det är den finaste tårtan någon NÅGONSIN har gjort till mig!! :D

Det var ju bara NÄSTAN så man ville grina!






Imorse när vi klev upp så såg det ut som om det hade varit väldigt mycket folk här idag. Det kan nog stämma faktiskt! Haha!



Robin dök upp! Fatta vad glad jag blev! Inte varje dag ens barndomskamrat dyker upp bara sådär! :D Här satt vi just och sjöng på franska sånger, och drömde oss tillbaka till högstadiet, och skrattade lite för mycket!



Underbart söta vi är! haha!
Det får räcka för nu!


Och vad skulle jag göra utan mina underbara vänner? Som gör livet lite enklare för mig när allt känns svårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0