Lördag morgon

Jag är uppe redan nu. Jag vaknade strax efter att Blondie hade gått. Det blev väldigt tomt i sängen.

Först och främst, grattis i efterskott mamma på 29-års dagen! Jag förstår inte hur du gör det, men du har fyllt 29 i många år nu, och du är det vackraste som finns. Jag hoppas du gillade presenterna du fick utav oss i familjen. Du är ju faktiskt det finaste som finns, så du förtjänar bara det bästa!

Sen idag, så fyller faktiskt Blondie år! Hela 11 år!




Igårkväll gick jag ner och mötte henne på skyttegymmet, vi skulle bära ner grejjer till busstationen åt Serena. Hon hade varit och klippt sig, hur jävla snyggt som helst blev det!
Sen så gick vi på äventyr på konsum. Man borde _nästan_ ha koppel på blondie ibland. För hon hittar billiga saker man INTE behöver, men om det är billigt, så ska det köpas! haha!
Vi kom därifrån med laktosfri blåbärsglass och kladdkaka iallafall. Sen gick vi hem, då blev det myspys i soffan!

Sen gick vi och la oss runt 12 tror jag. jag låg och killade blondie på ryggen tills jag somnade.. tror jag! Jag är inte helt hundra. För jag kan ha legat och kramat på henne också!


Sen vaknade jag till när hon hade gått, och fick för mig att idag är en bra dag för att städa och plocka lite! Kan kännas bra med att röja upp lite här. För det första har jag något att göra, för det andra känns det förbannat bra!

Så nu har jag diskat, städat lite i köket, plockat lite i sovrummet, och lite i badrummet. Sen ska jag nog fortsätta. Men nu först ska jag bara slöa en liten stund.



Kommentarer
Postat av: blondie

Tack! :D



Och du somnade ja, när du killade mig på ryggen. Sen höll du om mig då somna jag också ;) hihi! :D

2010-01-30 @ 20:31:47
URL: http://rreg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0