Allt mellan himmel och jord

Är sjukt uttråkad idag, det är dåligt väder, och jag har inget bättre för mig förutom att skriva.
Idag är ingen bra dag, jag är verkligen nere på botten. Men det kanske klarnar snart, så kanske jag inser vad jag ska göra med mitt liv? Jag hoppas det iallafall.

Det är mycket som pågår i mitt liv, inom mig, även fastän det kanske inte syns och märks.
Min hjärna går ständigt på högvarv, vad vill jag göra i framtiden, vill jag bo här, vem är jag, varför ser jag ut såhär, och varför kryper ångesten bara närmre för varje dag? Jag har tusen frågor, som jag enbart kan ställa till mig själv. Och det finns inga svar på frågorna. Jag har inga svar, för jag känner ingenting.

Jag är less på alla ideal. Jag är less på att försöka se fin ut. Jag är less på att se kvinnor som är så vackra att jag kan gråta på plats av avundsjuka. Jag kan gråta av att se någon uppnå sina drömmar. Jag är svartsjuk som fan på allt och alla. För alla andra verkar ha en sak som gör dem speciell, jag hittar inte min. Alla andra verkar veta vart de är påväg, de har ett mål de rör sig mot. Det jag vet är att alla inte uppnår sina mål, men de försöker iallafall. Men de försöker iallafall.

Nej, nu ska jag fortsätta söka jobb, och försöka ta lite tyngre beslut. Beslut som jag inte vet om jag vill, eller om det är bra. Jag älskar mina vänner som slänger iväg vackra sms när de vet att jag är ensamen, innan jag somnar. Saker som "Natt stumpan. Du är världens bästa. Låt ingen få dig att tro nått annat"

Lovely <3

Kommentarer
Postat av: Serena

DU ÄR VACKER EMELIE! :)



Jag ska komma ner till dig en helg har jag bestämmt, men det blir inte försen längre in mot hösten, närmare september tror jag..



Saknar dig <3



ps. dom behöver folk på uddebo xD haha

2010-07-21 @ 19:56:25
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0