Weird2

Oj, glömde att berätta lite om vad som händer numera! haha!
Jag ska börja bära runt på kameran lite mer och ta lite mer foton! Lite sommarbilder. Det här går ju inte, att ladda upp gamla bilder hela tiden.
Dunder är påväg, eller ja, det är imorgon, och jag kommer faktiskt inte lösa in mig, jag tror inte ens jag ska supa!
Imorgon först ska jag kliva upp toktidigt och tvätta. Sen ska jag duscha och fli mig lite, och hoppas på ganska bra väder. Sen ska jag och Sandra gå och kika på knallarna. Senare på kvällen ska vi fli oss tillsammans, och kanske ta ett glas vin tillsammans, och gå ut och kika på alla fulla människor. Spännande som fan. Det här datumet idag, är egentligen ett väldigt speciellt datum. Det är kanske därför jag mår si och så idag.

Vad händer framöver då? I september åker jag ner till stockholm, och sedan på "hårdrockskryssning". Massa bra band som spelar. Kan ju bli spännande!
Nu orkar jag inte skriva mer, utan det blir sängen nästa.

Puss hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Sandra Lind

synd bara att det inte fanns nå knallar! haha och kryssningen kommer bli suverän!:D

2010-07-08 @ 16:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0