Grattis Norge!

Idag är det 17:e Mai! Hurra. :)

Just nu sitter jag och väntar på att pappa ska ringa, så jag kan åka och fika, och sedan så blir det till att åka upp till läkarstationen. Hoppas på medicin direkt. Jag har så ont att jag både skriker och gråter. Världens sämsta måndag, jag hatar måndagar.

Morgonen har spenderats med ett varmt bad, thé, mer thé, och ännu mer thé och c-vitamin. Inlindad i filtar och mer filtar. Och såklart barnkanalen. Jag hatar verkligen urinvägsinfektion. Det går bra så länge jag får sitta ned, men måste jag stå eller gå så bryter jag fanimej ihop.

Bilder ifrån helgen kommer snart upp! Förhoppningsvis redan ikväll. Måste dessutom peppa mig själv inför onsdag, mösspåtagning, men jag ska vara nykter! Får se vad det blir, mamma och pappa skulle kanske grilla något gott åt mig istället.

Pusshej, leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0