Fan

Varför fortsätter jag plåga mig själv?
Varför är det så jävla mycket fel på mig för? Varför är allt jag gör fel för? Kan aldrig någon annan ta på sig skulden.
Kan du inte bara rädda mig?
Jag faller, och jag faller, och jag går sönder. Fan, jag vill spola tillbaka tiden och ändra saker. Jag får skylla mig själv.

Ge mig mitt liv tillbaka?
Lycka är iaf, att imorgon kommer Serena hit, även fastän jag jobbar, så är det skönt att få träffa henne. Ska nog skippa sminket, för jag kommer nog börja grina när jag träffar henne..



Jag älskar er, och jag saknar er! <3
Och jag saknar massa människor till, varför måste alla bo på olika ställen för? Kom hem :(

Kommentarer
Postat av: Erika

Me miss ya 2! <3

Om du vore här nu...så skulle vi gå å köpa godis å mysa framför tvn å snacka! ;)

2010-11-18 @ 18:07:44
URL: http://ewreka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0