Julafton

varje år, kommer det jag befarar mest, julen!
Och i år känns julen extra gruvsam. Därför har jag planer på att låsa in mig själv i lägenheten och vara ifred. (for real alltså, det är planen).
Jag bojjkottar julen hemma, jag bojjkottar julen någon annanstans. Jag ska inte he upp en enda julgrejj här hemma.
Julen kommer bestå utav....

Pizza
Alkohol?
Dricka
Godis
Filmer.

Självklart kommer jag julhandla och sådära, men jag kommer inte fira julen. Julen var en speciell sak för mig ett litet tag, men det har försvunnit, så i år "firar" jag julen själv.
Tänk er själva att slippa allt julstök, julbak, julmat. Det blir precis som en vanlig hemma dag!
Hur ska ni fira jul?

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag funderar på att göra som dig faktiskt....hatar julen!!

2010-11-25 @ 21:52:16
URL: http://sandrahlind.blogg.se/
Postat av: bloooondie

Hörru emelie, Jag ska vara ensam i stan på julafton så du får mycket mer än gärna komma hit och bara mysa! :D Vi skiter i julen totalt iår! :) <3

2010-11-26 @ 01:39:29
URL: http://rreg.blogg.se/
Postat av: Den erigerade penisen

Välkommen till klubben!

2010-11-26 @ 19:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0