Sliten

Söndag idag, helgdagen för den här veckan. Imorgon återvänder jag till praktiken. Skönt på sätt och vis. Synd att min enda sovmorgon inte blev som jag ville att den skulle bli.

Idag är det den 14:e! Det är farsdag. Idag ska man hylla och avguda sina pappor i princip.
Jag ska göra det jag med, när jag har hunnit klä på mig, flitt mig, varit på affären.. m.m

Idag när jag väl tog mig ur sängen så gick jag upp och gjorde kladdkaka.. Jag satt och mumsade i mig kladdkakesmet, alla som har bott i det här hushållet vet att det kanske inte är ett så gott tecken om man känner doften utav chokladsmet.

Idag ska jag fortsätta vara intensiv, och så ska jag kanske lägga mig och vila en stund till, läsa lite, lyssna på lite musik, kanske t.o.m måla. Göra något jag inte hinner göra annars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0