Sol och bad?

Nej verkligen inte, nu är vintern verkligen här.
Som tur är så ska jag få skjuts på jobbet, för det blåser, och snön vräker verkligen ner.
Sitter och dricker varma koppen till frukost, och fördriver tiden.
Jag har även hunnit konstatera att idioter kommer alltid att vara idioter. Det går inte att göra något åt det. Man kan ju inte direkt höjja deras sociala kompetens eller deras iq heller för den delen.
Förut hade jag lätt lagt ner tid på det, fortsatt försöka, men nu orkar jag inte. Det bara drar energi ifrån mig. Energi som kan gå till så mycket annat. och framför allt så gör det ont att ens tänka på det...

Har ni tänkt på det, man kan faktiskt bli TRÖTT av att tänka? Ja alltså, inte vanliga vardagstankar kanske, men om man har något som bekymrar en. Då tänker man på det heeela tiden, och det gör en supertrött.


Och det här sista, det är till dig Blondie.
Du vet mornar, när vi hade sovmorgon? Eller helger överhuvudtaget? Våran granne poppar fortfarande musik, inte lika sent, men varje morgon iaf. Och det enda jag fortfarande hör, är basen. Jag har nu klurat ut att våran granne håller på med ZUMBA! Du det dansprogrammet på tv? Det bara måste vara det, vem lyssnar annars frivilligt på typ disco/aerobics musik?!! Hoppas du har tystare grannar iaf.

Nu var det slutbloggat för idag, ska försöka borsta tänderna och mysa lite åt snökaoset innan jag far på jobbet. :)

Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihihi sött ;) Då behöver du ju inte beställa zumba själv utan du kan träna samtidigt som hon :p fast iofs så ser du inte hur man ska dansa men du hittar nog på nå :P



Mina grannar är tyyyysta! :D

2010-11-11 @ 11:38:53
Postat av: blondie

Varfrån mig såklat :P

2010-11-11 @ 11:39:47
URL: http://rreg.blogg.se/
Postat av: Stephanie & Sannah (AMPELOS)

hey hey :D

2010-11-11 @ 12:03:21
URL: http://ampelos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0