Sömn

Inatt behövs en god natts sömn, det är nog dags att jag får det snart!
Igår var det tvättstuga, och akut barnvakt senare in på kvällen/natten efter en dags jobb.
Upp idag, jobba, sen hem en sväng, stressa på andra kläder, upp på stallet för att titta på halloween showen!

Den var vansinnigt bra, och alla barnen var jätte söta.
En grejj, var att ridlekis sprang ut på käpphästar, och "galloperade" runt inomhus! Jag höll på att dö av skratt. Även att det blev ett "godis regn", Linnea åkte runt i en vagn, bakom mulle, och skulle kasta upp godis på läktaren (omvänt godisregn, man brukar ju kasta det neråt, därav ordet regn).
Men eftersom Mulle sprang så snabbt framför vagnen, så blev nog Linnea liiite stressad, och SULADE iväg godisarna upp på läktaren ganska rejält och hårt.

Nu orkar jag inte blogga mer, även fastän jag skulle vilja det, för jag behöver verkligen sova innan jag ska upp imorgon igen!

Hej hopp gummisnopp!!! (Och godnatt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0