fördriv

Tidsfördriv, enjoy!

Favoritmat: Tror helt ärligt inte jag har någon, det varierar från dag till dag!

Favoritdessert: Hemmagjord pannacotta med hallonsås

Favoritdag på veckan: Lördag, då känns det som om man har all tid i världen.

Favoritserie: Top model, när jag orkar.

Favoritbok: Marian Keyes böcker, ingen speciell utav dom alltså. :)

Favoritord: Älska, Snö, Stjärnklart, fullmåne.

Favoritfrukt: Satsumas

Favoritplagg: Seriöst? Jag har inget.

Favorittid på dygnet: Mitt på dagen

Favoritdjur: Leguan, inte för att jag har haft någon, men jag är besatt vid tanken att skaffa en!

Favoritäme i skolan:Jag går inte skola. Hade jag gått skola hade jag sagt musik. (Ensemble)

Favoritplatta: Har ingen

Favoritlåt: För många

Favoritfilm: Moulin Rouge, Fantomen på operan. Musikaler överlag.

Favoritfärg: Rosa

Favoritprogram på TV: erh, Simpsons? Family guy? (Fast egentligen är det How I met your mother)

Favoritstad: Städer överlag är inte min grejj. Dom är stora, bökiga, stressande, och det är mycket folk!

Favoritskor: Mina skor! Alla mina skor är favoritskor!

Favoritgodis: salta apor, och geisha choklad!

Favoritårstid: Vintern

Favorithögtid: Halloween

Favoritdryck: Kaffe, thé, cola, vatten!

Favoritröst: Tyvärr så är det hemligt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0