Lyckligt lottad

Jag är verkligen lyckligt lottad. Hela den här veckan har varit asdålig. Jag har gråtit, skrikit, haft panik, varit ledsen, kastat saker runt om mig och hållt mig inomhus.
Så får världens bästa vän reda på hur jag mår, och åker ifrån UPPSALA och hit för att träffa mig, hjälpa mig, och få mig på bättre humör.
Jag är lyckligt lottad när det kommer till vänner, utan tvekan.
Erika var tänkt att ta nattåget upp, men det var fullt, så det slutade med att hon och hennes kille oskar bilade upp!
Hon kom hit, följde med mig till läkaren, sen köpte vi fika och mådde allmänt gott.
Igårkväll så åt vi en massa ost och kex, rökt renhjärta, ölkorv. Oskar hade köpt en ost som luktade tåbira. På riktigt alltså, Erika öppnade påsen och jag sniffade in rejält, och trodde att jag skulle spy!

Sen fick jag tre fina runsmycken av Erika också. Dom står för Kaos, harmoni, balans och självkännedom.
Sen efter allt ätande och skrattande åkte vi på "björnsafari". Vi fick inte se någon björn däremot.
Igårkväll var den bästa kvällen jag har haft på väldigt länge. Jag skrattade och busade tills jag knappt kunde andas. Man vet att man har roligt när man skrattar så hårt att man kippar efter luft!

Får se vad det blir, kanske(stort kanske) åker till Arås en sväng, var ju ett tag sen jag var dit och var där mer än fem minuter!

Ifall jag är osocial, så är det för att jag inte har nå pengar på telefon, så ring istället.
Ännu mindre har jag tillgång till min egna dator, så jag är inte online så väldigt mycket.

Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0