Herregud

Vad trög jag har blivit på att uppdatera. Inte så konstigt egentligen. Man tycker att man borde hinna med så mycket på en helt vanlig "ledig" dag(jag är ledig varje dag, höhö) .
Men det gör man inte! Iaf inte jag! Jag hinner kliva upp, duscha, fli mig, diska, laga lite mat.. Kanske småplocka lite. Och sen i slutet av dagen är det lika stökigt igen. Jag vet inte varför, jag borde ha en skinande ren och asbra inredd lägenhet, men icke! Jag har fullt upp med att.. bara vara! Eller så springer dagarna bara förbi mig.

Jag tittade i kalendern, och insåg att jag hade varit ensam i lägenheten väldigt länge faktiskt. Huvva. Ibland hade det nog varit skönt att spola tillbaka tiden. Men det är nog dags att bli vuxen nu. Eller, försöka med det iaf. Till att börja med behöver jag ett jobb. Men som det ser ut just nu lär jag nog hamna på en praktikplats. Låter som jag får välja helt själv dessutom om vart jag ska vara.

I helgen var det tänk att jag skulle gå ut, och gå på mc klubben. Jag säckade ihop och kände mig bara heldepp. Grabbarna övertalade mig att följa med till Mårdsjön istället. Vilket jag också gjorde.
Jahn passade på att uppfinna ett nytt drickarspel. (han påstår att det finns, jag är tveksam!)
Iaf, han kallar det för Gin. Och man byggde en gin flaska utav korten. På något sätt och vis så blev det en blanding utav ölspelet och rosen! Det var sjukt mycket regler, och när man bröt en regel så fick man dricka 10 klunkar. Ju mer man drack, desto mer regelbrott blev det. Och när någon fick kortet tio, så fick man hitta på en till regel, eller göra om en! Det slutade i kaos!
Sen blev det att bada bastu, pojkarna var galna, dom hoppade i sjön, och jag bangade ur! Nevarh säger jag bara!

Söndag så slöade vi mest, och gjorde god middag. Idag har vi slöat också. Fast jag har hunnit köpa lite nya ljus till lägenheten! Det blev genast bättre! Och såg en jättestor tavla som skulle passa in i lägenheten.
Men istället fick jag en idé, om att börja skissa på några enkla bilder, och sen kanske köpa en stor tavla, och måla själv och hänga upp! Hur svårt kan det vara att göra en s.k "designer tavla"?

För oftast är det bara färg som rinner i konstiga former över en blank tavla! Not that hard!

Nu ska jag iaf krypa ner i sängen, och försöka sova trots allt snarkande jag hör därifrån.

Hörs hej!


Kommentarer
Postat av: Evreka

Men ni hade kul iaf! ;) Haha! Lät som ett intressant spel duu.. men min favorit kommer alltid att vara "Jag har aldrig" xD

2010-09-28 @ 15:05:38
URL: http://ewreka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0