Snart helg!

Snart är det helg igen. Jag har inte bloggat på ett tag.
Kan ju faktiskt bero på att jag har haft lite allt möjligt för mig.
I onsdags packade jag ihop mina saker, och begav mig in till stan. Hann precis med stadsbussen ut till Miche och Annika. Fick träffa deras dotter som har blivit så stor! Och toksöt var hon. Så jag fick sitta och mysa med henne hela dagen. Nervositeten steg, och jag sov inget alls den natten. Klokan fem på morgonen plockade Jahn upp mig, och sen for vi iväg och hämtade Sandra och Benny. Sen mot tågstationen.
Efter att ha varit åksjuk och döende och trött på tåget i en evighet var vi äntligen framme i Stockholm. Behöver jag säga att jag fick myrkrypningar i kroppen för att det var så mycket folk där? Stockholm är inte en stad för mig.
Så vi traskade runt i affärer och på gamla stan en hel dag, innan vi begav oss ut mot hamnen. Close up båten nästa!
Stressigt i början, men hur kul som helst. Lätt att jag gör om det, även fastän jag blev åksjuk när båten gungade som mest.
Sen har det varit full hålligång hemma. Bokat klipptid, så nästa vecka ska jag klippa mig. Någon som har förslag på vad jag ska göra med håret? För jag har inte ett humm!

Och nu har jag plockat, diskat och städat lite här hos Jahn, och nu ska jag försöka få tag i Anna!



Skabbig bild, I know!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0