APU

jag är så morgontrött att jag längtar tills ikväll, så jag får sova, och tills imorgon, när jag får ta sovmorgon. Ska bli riktigt skönt faktiskt.
Haha, har nyss tryckt i mig lite citronvatten, var tänkt att äta en banan också, skulle behövas så här på morgonen, kanske ska ta med den och äta den på vägen.
Nu ska jag alldeles strax klä på mig och traska iväg till Solbacken för att byta om.
Jag hoppas det inte blåser och har sig idag som det gjorde igår, trot jag höll på att blåsa bort.

Jag vet inte, vad skriver man såhär på morgonen? skitsvårt faktiskt. jag är ju så trött!
Känner mig lite extra kär också nu på morgonen! varför? Kanske för att jag hellre hade myst ner mig tätt tätt intill honom brevid i sängen istället för att kliva upp på ett kallt morgongolv.

Någon fler som är extra kär någon speciell tid på dygnet? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0