dag 13 – min första kyss.

På riktigt? Jag kommer inte ihåg!
Vad är en kyss ens, läppar som möts och öppnas lite mer, utforskande, trevandes, längtandes.
Eller är det när tungorna möts för en kort sekund, för att fortsätta treva?
Jag vet helt ärligt inte.

Däremot minns jag första kyssen i varje förhållande jag varit i. Det är ju inte direkt cp många, men just den första kommer jag ihåg.
Då är ju frågan, är första kyssen bra?
Mjaeo.
Både och!
Man vet ju inte hur man ska kyssa en person ifrån början, man vet ju inte vad de gillar, och dom vet ju inte vad jag gillar. Det blir sådär olidligt töntigt. Det kanske blir för blött, eller toktorrt? Tänderna kanske slår i varandra! och så kommer tankarna "herregud tänk om-personen-i-fråga-tycker-jag-är-askass-på-att-kyssas!!??".
Ja, tänk om faktiskt.
Men första kyssen kan vara perfekt också, kanske. Läpparna kanske passar ihop som pusselbitar. Dom smälter samman, dom smakar gott. Det går elektriska stötar genom kroppen och man vill ha mer mer mer.

Kyssar kanske man ger utav kärlek, eller av attraktion. Båda delarna är nog bra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0