Trött

C-tur C-tur A-tur.
Riktigt spännande. Ledig torsdag, sen full jävla rulle tills måndag/tisdag? Osäkert än.
vet iaf att jag har grillat HELA påsken, det kommer fler bilder, jag har inte orkat lägga in dom på bloggen, men dom ligger iaf på datorn. :)
Myspys helgen.
Idag var det jobb, skönt iofs att göra något.

Jag vet också att jag saknar min Sassafrass (Sandra). Vi bor grannar, men hinner inte träffas så ofta! Haha! Helt sjukt, det där med att bli vuxen alltså. Tiden och orken bara rinner iväg mellan fingrarna på en.
Nu ska jag sova, eftersom jag ska upp och jobba imorgon.

PS. två dagar på raken har jag råkat sätta eld på något, det är nog dags att köpa batteri till brandvarnaren.. DS.

Kommentarer
Postat av: sandra

saknar dig också emelie!!<3 :(

2011-04-26 @ 05:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0