Tisdag

Idag är det tisdag, men det känns som en måndag.
Har sovmorgon idag, och tänkte sova ut, men vaknade tokpigg över en timme före larmet!
Lyckades bli knockad inatt dessutom, började blöda näsblod, men vägrade kliva upp. Jag låg kvar på rygg och somnade om. Snöt ut världens hög med blod nu på morgonen, mys!

Antingen är det dags att kanske skaffa en större säng, eller bygga en vägg i mitten. (fast det är ju förjävla mysigt att känna någons kropp mot sin egen kropp)
Snart blir det till att fli sig, och sen traska iväg på saga för en jobbdag. :) Skönt att göra något!
Jag längtar dessutom GROVT mycket tills imorgon, men kommer inte avslöja vad det gäller om det nu inte går bra..
Men jag hoppas det går bra, det SKA gå bra! Jag ska fan fixa det, nu när jag verkligen vill..

Ciaooooo!

Kommentarer
Postat av: Oddingebjorg

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2011-12-06 @ 07:14:24
URL: http://oddingebjorg.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0