4 dagar

Nu är det PRECIS fyra dagar kvar tills jag fyller hela tjugo år.
Nu är det snart ett år sen jag fyllde 19.
Ett år sen sedan mitt liv, och min tillvaro ändrades helt och hållet.

Innan jag fyllde nitton, så såg inte jag mig själv där jag är nu.
Jag trodde jag skulle bo på annan ort, att jag skulle ha jobb. Att mina drömmar var påväg att uppfyllas, att allt bara skulle vara komplett.
Men istället har ångesten eskalerat, och inget blev som man tänkt sig.
Vilket fall, så hade det nog ändå inte blivit så. Jag saknar så mycket, och vill ändra så mycket.

Idag är ingen pepp dag, jag vill bara krypa ihop och gråta ett tag. Stänga ögonen ett tag, och när jag väl öppnar dom igen, så mår jag toppen.
Är det inte så det funkar? Tydligen inte, men jag kan ju drömma.
Nu gäller det att peppa peppa inför min födelsedag. Eller iaf min och Blondies fest.

pepp pepp?
pepp...
Jag lägger upp lite gladare bilder och peppar mig själv helt enkelt?
Kan inte ni, kära bloggläsare, lägga upp ett glatt minne utav oss tillsammans? Bara så jag har något extra gulligt att läsa! Och om ni gör det, så ska jag skriva om mina fina minnen tillsammans med er, i min blogg!

Syrran när hon gick ut tvåan


"Funnybunny"


Inget minne alls! haha!


Tjejkvällen när vi nästan blev utslängda ifrån hörnet!

Nu blev jag genast en gnutta gladare, en gnutta mindre ångest.. Fan.. Ingen sa ju att livet skulle vara lätt heller!

Kommentarer
Postat av: Erika

Awwie! Söta Emelie! Din 20 årsdag kommer bli super bra! De tror jag! :D



Ett minne.. har många ju! Meeen.. vad sägs om när vi for å köpte en mega bulle och satt å åt och delade med oss av våra livserfarenheter??



Eller alla roliga fester? Eller alla stöttande telefonsamtal?



Hehe.. jag kommer ihåg första gången jag såg dig.. å trodde att du var mkt äldre än jag själv! Så livserfaren liksom! Hehe mjaw..;)



Nagelkvällen? Eller var de samma kväll som bullkvällen?... Tårtadagen?! ;)



Mjaw du! De finns mkt roligt att titta tillbaka på.. men jag tror framtiden kan bli minst lika rolig! :D

See ya darling! <3

2011-01-20 @ 23:23:34
URL: http://ewreka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0