Ångest torsdag

Ja ni vet, en helt vanlig dag, en torsdag såklart.
man vaknar, men en gnutta ångest som växer sig skitstor under dagen. Det går inte att göra något åt heller. Det är bara grymt jobbigt!
Imorgon blir det nog stan iaf. Träffa Blondie! :)

Helgen är bara små finulerad på, storebror fyller 25!

En sak som är riktigt ångestframkallande är alla s.k "katastrofer" som sker.
ni vet, det skrivs om i aftonbladet? Jag vet inte, men det känns inte så bra att allt händer på så kort tid. Så jag blundar, och blundar lite till.. Och hoppas att allt bara hände just nu utav en tillfällighet.
För, om jag får veta typ, en dag innan, eller några timmar innan, att vi kommer att dö, att världen kommer gå under.
Jag skulle ligga och hyperventilera, ligga lammslagen och gråta.
Jag skulle aldrig hinna säga alla vackra ord jag vill säga. Jag skulle aldrig hinna älska så mycket jag vill, skratta så mycket jag vill. Leva så mycket jag vill.
Så jag hoppas det verkligen är en tillfällighet.

Kommentarer
Postat av: Erika

Ååh.. ja tror vi har en ångestdag båda två minsann.. tur att man inte är ensam iaf..:P

2011-01-13 @ 23:27:03
URL: http://ewreka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0