Hipp hipp hurra!

Idag fyller min storebror peter heeelaaa 25 år gammal.
Idag ska vi fira honom med presenter, och tårta (hoppas jag!)

Igår var jag in till stan, och var med blondie.


vi sprang i affärer tills benen gjorde ont! det var trevligt att träffa henne. Jag längtar smått om smått tills den 29'e. det går både upp och ned. det är ångestframkallande, och nervöst, men samtidigt kommer det bli kul, vi kommer vara fulla och glada, och kommer må pissdåligt dagen efter!

Det var meningen att det skulle ske mer grejjer idag, men nu blir det ju inte av. Kul, verkligen kul.


Jag vill bara ha värmande ord i mitt öra.
Kyssar i min nacke.
Ömma kyssar
kärleksfulla kramar
Förståelse, tillit
Ge och ta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0