Sista tonårsdagen

Idag, är dagen före min födelsedag. För imorgon fyller jag tjugo år.
Det innebär att idag är den sista tonårsdagen i mitt liv. Det kommer aldrig hända igen.
Efter imorgon förväntas det att jag ska sluta upp med alla dumheter. Men jag har ju inte hunnit med alla dumheter än?! Innebär det att jag måste supa till nu, och göra alla dumheter på en och samma gång?

För ett år sen, och en dag sen, så hade vi fest i kollektivet. Jag och Blondie fyllde år, och Louise hade gjort en hello kitty tårta som hon gömt i kylen!
På ett år har det hänt mycket och ingenting. Det är plus minus noll om man tänkte på hur det KUNDE ha sett ut också.
Ännu ett år passerar, och jag börjar bli fanimej bli lastgammal. Nej, vänta nu, SYSTEMGAMMAL! Jag får gå på systemet.
vafan, vad ska jag köpa första gången jag går på systemet då? Ska jag gå dit och köpa något imorgon bara för att jag kan? Jag vet inte, kanske, kanske inte.

Jag vet inte vad som händer när man fyller 20. Förväntas det verkligen att jag ska bli så mycket vuxnare och mognare?

Äh, vi tar dagen som den kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0