Sovmorgon

Idag, ska jag jobba på Saga, så det blev inget av att åka på samverkanshuset inte.
Och eftersom jag börjar elva, så tänkte jag ta en sköööön sovmorgon till klockan tio!
Men icke, jag vaknade, pigg som fan klockan åtta, men låg kvar och drog mig.
Tillslut gick det inte att ligga och dra sig heller, så nu har jag klivit upp, duschat, ätit frukost, kollat mailen, och börjat blogga.
Jag som aldrig brukar vilja äta på morgonen heller.
Efter idag så är det helg iallafall. Ska bli riktigt skönt! Ska sätta igång och städa det sista i lägenheten, och byta gardiner. Jag går ju som på nedräkning inför att bli tjugo.
Fast jag kom på EN bra sak med att fylla tjugo (förutom att jag får gå på systemet då, haha)
Men alltså, jag kan säga till folk "Jag kommer ihåg när jag var tonåring.. då... Då brukade vi"
För alltså, det blir ju så! Och det ska jag nyttja.

Jag går även på nedräkning inför miljontals andra saker. Eller, iallafall minst tio. Men det är ju bättre än inget alls :)

Nu ska jag dricka upp mitt thé, och försöka få liv i min bubbe!

Ciaoooo! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0