Bloggtorka

Det är verkligen tokdött här på bloggen!
Bjuder på en bild från syrrans student som är skitgammal (känns det som).
Varning, ser smått skabbig ut för att jag är trött och oflidd.

Tjusigt va?

Just nu jobbar jag två dagar till, sen är det helg, ut på torsdag KANSKE känns det som nu. Var skitpepp förut, men nu känns det bara som ett kanske.
Fredagen bär det av till ö-vik för att åka på bröllop. Spännande, har inte ens något att ha på mig än, kommer sluta med att jag bär en svart eller vit klänning ändå alltså? omdetnukommervaramöjligt?
Får hoppas att det löser sig helt enkelt och att jag magiskt nog hittar något att ta på mig.

Jag har dessutom klippt mig, orkar däremot inte ta bilder, eller lägga in på datorn, eller ladda upp. Alla bilder ligger på Jahns bärbara dator, som jag aldrig har tillgång till, vilket suger ganska hårt. Kanske blir bättre framöver, kanske kanske!!

Just nu sitter jag hos mamma och pappa, är något trött. Blir nog snart till att gå hem, äta lite kvällsfika, filosofera och sen lägga sig och sova. Göra iordning matlådan tills imorgon måste jag göra också.
Jag ska börja skriva mer "inspirerande" eller mer.. ordentliga blogginlägg så småningom.

Det jag ska nämna nu är iaf om balsammetoden. Nopoo!
Jag skulle köpa ett till sista schampo, som inte innehåller några silikoner, och insåg att dom har ändrat bamse schampots innehållet, så nu kan jag inte använda det längre, måste hitta något nytt.

Got2be too sexy mousse kan jag heller inte heller använda längre, pågrund av att innehållet ändrats, så nu är jag på jakt efter ett nytt mousse utan silikoner och alkohol. Kan bli spännande och se vad det blir. Tillsvidare blir det en massa hårinpackning och flätor så håret håller sig fint. :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0