Seriöst?

Seriös bloggtorka. Har ingen ork eller lust, eller tid heller för den delen heller att skriva.
Jobbar sex dagar den här veckan, skönt på sitt eget vis. Känns lite mer som att stå på egna ben faktiskt, även fastän det kanske inte riktigt är så.

Börjar kännas som det är en förändring på g i luften, en förändring i mitt liv? Kanske är det hösten som känns.
Här kommer tre bilder, som får mig att bli lite extra varm och kall i hjärtat på samma gång. Jag måste snart skicka in lite bilder och få utskrivet och sätta in i fotoalbum, bara för att vara säker på att de aldrig någonsin försvinner. Någon som har nå bra tips på sidor?



Sen finns det speciella låtar som får mig att.. Ja jag vet inte. Bara, försvinna in i min egen drömvärld.

Slash - Gotten

Regina spektor - Samson

Elvis - Wise man say

Porcelain and the tramps (alla låtar faktiskt).

Jag visste inte vad jag skulle skriva, men såhär blev det iallafall.. Nu ska jag väll laga middag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0