w00t

Okej, nu lovar jag verkligen, jag ska försöka bättra mig på att uppdatera. (fast jag vet att jag inte kommer uppdatera på en vecka till eftersom jag kommer jobba ganska intensivt i veckan).

Just idag händer inget alls, just nu står allt still, samtidigt som jag får tusen idéer, hjärtat tar dubbelslag, jag vill springa, jag vill rymma, jag vill göra något. Vi får se hur det blir med idéerna om jag börjar genomföra dom snart. Jag är ändå lite låst just nu pga att jag går skola fram tills åtminstonde december, kanske t.o.m januari.

Den här sommaren har jag lärt mig tusen nya saker. Jag jobbar på min personlighet varje dag, även fastän det är lite jobbigt, även fastän jag glider tillbaka och snäser ibland. Jag vill verkligen vara mer ödmjuk, mer respektfull, men även mer självständig, lite mer unfh! i självförtroendet.
Att jobba med människor som jag gjort i år har verkligen hjälpt mig, brytit ned mig, byggt upp mig åter. Men till vad vet jag inte riktigt än. När sommaren är över, ska jag verkligen GÖRA något, jag ska börja tänka till mer.

För vad jag än gör så finns det inga tidsmaskiner, jag kan aldrig göra något jag har gjort ogjort. Alla känslor jag har känt, och kommer känna är inget jag någonsin kommer kunna ändra på.



Jag laddar helt enkelt upp några utav mina favoritbilder, eftersom jag fortfarande inte har en egen dator med mina saker på.

Ciaooo! Nu ska jag fortsätta mumsa gattgatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0