Bra morgon

Man vet att det kommer bli en bra dag då man vaknar förbannad. Hade så knepiga drömmar inatt. Jag måste ha sjukt mycket aggressioner inom mig som behöver komma ut.
Gårdagen var också en pissig dag, varför vill jag inte skriva.

Jag är på bättringsvägen rejält nu iallafall, ingen feber, gick bara upp en gång inatt, och är bara täppt i näsan nu!

Och nu, till en... *trumvirvel* Filmrecension!



För er som inte har sett den, se den inte...
Det var toppen skådespelare och allt, men filmen skulle väll vara något utav en thriller, vilket det INTE var.
Den var allmänt psyko, osammanhängande, och allmänt lurig.
Åh, filmen handlar om en tjej som har hängivit hela sig själv till baletten, och är mycket bestämd om att göra en karriär som hennes mamma aldrig gjorde.
Detta + vanföreställningar skapar flickan och hennes karriär..
Den var väldigt fint gjord, och ja.. Se den kanske då? Det är ju på gott och ont!

Idag blir det.. Kanske finbesök ifrån Uppsala! Woooohoo! Erika och Oscar får en ALLTID på bra humör. :)
Fast, det kanske blir till att snutta kaninbäbisar hemma hos mamma först idag..
Sen blir det kanske till att jaga postbilen igen..

Pusshej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0