dag 01 – mina första/bästa klackar.

Jag kommer inte ihåg mina första klackisar.
Jag kommer dock ihåg att jag blev helt BESATT utav skor (speciellt gothic lolita tjocka klackisar).
Jag har inte ens bilder kvar på dom, eller kvar dom heller. Vilket är ganska tur.
För jag samlade på mig SJUKT mycket skor när jag var yngre. Jag köpte, köpte, köpte och köpte bara för att ha klackskor. Jag använde dom aldrig. det slutade med att mina föräldrar tog mina skor, la ner dom i en svart sopsäck, och.. ja antingen gav dom ju bort dom, eller så kastades dom.

Jag vet iaf att det här är mina skönaste sommarklackar.

har inte använt dom på ett tag, men det kanske blir av snart igen?
Jag har inte heller ork att hämta en kamera, för att ta kort på klackisarna i hallen.
så, den bilden får väll duga för dom SKÖNASTE sommarklackarna iaf.

Kommentarer
Postat av: Lixy

Bra blogg :)

2011-03-17 @ 19:04:00
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0