dag 02 – när jag var som fullast.

Det här blir ett väldigt svårt inlägg... Vilken av gångerna ska jag ta? Förra året var det sånt festande, att jag har svårt att urskilja vilken kväll som var vilken.
jag vet att jag var skitpackad på cowboy och indianer kvällen!
Men eftersom jag inte har någon bild på datorn från den kvällen så kan jag väll säga såhär.
Vi var skitpepp allihopa i kollektivet. Det strömmade in studenter i lägenheten, alla drack, alla skrattade och hade skitroligt. sen att större delar av kvällen är svart är en annan femma!

Här däremot...

Så hade jag jobbat medans de andra förfestade. Så jag svepte i mig min flaska med.. Vin var det? Karatefylla blev det snabbt iallafall. Det var på ölbrännbollen! Jag skrek högt åt människor jag inte tyckte om, jag flashade mig för bilister (stackars satar). Och den kvällen är också delvis svart. Jag vaknade hemma iallafall, med en jacka jag inte riktigt kände igen.


Här är vi också ganska fulla, sisådär en vecka innan våran student. (Notera att en i gänget inte är 18. Vi smugglade in henne!) Här körde vi en tequila kväll och blev nästan utkastade ifrån hörnet. för det var den här kvällen va?


Bilden talar för sig själv. Det var inte en nådig kväll. Haha! "Alkohol löser kanske inte dina problem, men du kan få nya som är jävligt intressanta!"

Förra våren helt enkelt, så var jag som fullast. Det går inte att sätta ut det på en speciell kväll. Utan förra våren var det! Och jäklar vad kul jag hade.

Kommentarer
Postat av: Serena

du hade så fin frisyr på den nedre bilden :) Men du passar ju i allt! <3

2011-03-18 @ 18:28:20
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0