dag 03 – min topp 10-lista över vad jag inte får missa här i livet.

Så, vad får man INTE missa här i livet?
Eller vad får jag inte missa här i livet?

Okej, här kommer en lista, som jag tror kanske är det viktigaste att uppleva!

1. Att älska och bli älskad totalt tillbaka. Det måste jag få uppleva, det måste jag få ha. Jag har upplevt det, men alltså, man får bara inte missa en sån sak.

2. Att bilda familj. Det får jag inte heller missa. eller?

3. Uppleva världen. Kanske inte hela jävla världen, men delar som jag vill se iallafall.

4. Den här är lurig, men att fortsätta göra skitdumma saker tillsammans med sina närmsta vänner!

5. Att bli helt nöjd med mig själv. Blir man det någon gång?

6. Att skaffa ett jobb man kanske trivs med, för trivs man med sitt jobb, så blir tillvaron enklare.

7. Jag vill inte heller missa att borra ner mina fötter i varm sand på en fin strand under heta sommardagar.

8. Att en dag, när jag känner mig riktigt less, att bara sätta mig på en buss, ett tåg, ett flyg, och dra härifrån ett tag. Bara för att man kan liksom.

9. Jag vill inte missa heller att känna dag för dag att jag tar mig någonstans här i livet, att jag har en plan. THE plan!

10. Att leva. Att känna att jag lever för något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0