dag 04 – mina bästa tips för att klara gymnasiet med bravur.

Okej, jag har ju gått ut gymnasiet nu. Så nu ska ni få mina tips om hur fan man överlever/klarar gymnasiet!

1. Njut av tiden, på riktigt. Det är asskönt och roligt att gå gymnasium. Jag skulle lätt kunna göra om det, för det var verkligen roligt! Så man måste passa på att njuta av tiden, annars klarar man det inte!

2. Se till att ha vänner runtom dig. Det är ganska viktigt, man blir nog lite less annars.

3. Lämna in uppgifterna! (jag gjorde det inte, så ni som går trean, gör det!)

4. Alla blir helt jävla fucked up när man går gymnasiet, bara var dig själv.

5. Passa på att utvecklas som människa. Man går sönder, man blir starkare, och man vågar mer. Passa på!

6. Jag har nog inte så många fler tips förutom att... Var dig själv, njut, lev och lär. Gymnasiet är en grymt slapp och skön tid i livet. och fotografera, och spara bilderna! Minnen är det viktigaste som finns.

Jag tror inte jag har så mycket mer tips förutom det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0