dag 05 – fem hemligheter.

Missade gårdagens bloggande, så idag blir det kanske nummer fem och nummer sex? Kanske säger jag bara, beror på hur lite jag vill plugga typ..

Fem hemligheter? Som ni inte vet sen innan? Det kan bli ganska svårt. Men jag ska försöka, utan att vara för kryptisk.

1. Jag hatar att bajsa och att duscha, det är tidskrävande, och det är jobbigt, men jag gör ju det ändå, eftersom jag måste. Kanske inte en okej grej att skriva såhär i bloggen, men när det kommer till hemligheter så kryper jag ner i kiss och bajs åldern!

2. Jag älskar att "lyxa" till det. Lyxa till det för mig, innebär saker såsom att raka benen, skrubba hela kroppen, smörja in mig och bara må allmänt gott. Frukt till frukost är också lyx!

3. Här kommer något halvkryptiskt.. Haa! Kan inte låta bli. L to te O to the V to the E. No one is ever gonna love you like me.

4. Jag drömmer i hemliget om massor med saker. Typ att bara packa ihop min väska, fara härifrån och börja om i Afrika heller något. Nej men.. Kanske inte afrika, och jag dagdrömmer faktiskt ganska mycket. Ibland för mycket. Ibland såpass mycket att jag får för mig att drömmarna kommer bli sanna.

5. Jag tappar lätt lusten och orken, till livet alltså. Ibland känns allt bara så himla hopplöst, som att det inte finns någon chans för någon som mig här i livet.

Nu har ni fått veta lite mer om mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0