dag 07 – mina olika stilar genom åren.

AAHAAHAHAA!
Å gud vilken tur ni har nu. :) Jag har nog inte en endaste bild på mig själv genom året på den här datorn. Sitter vid Jahns dator, eftersom jag själv är utan.
Underbart.

Här går jag i tvåan tror jag iaf.
Fan vad den klänningen är skön!

Här är sommaren efter tvåan. Jag skaffade lugg! Och fortsatte att vara superduperblond



OCH DOM BJUDER JAG PÅ! Högstadiebilder, fyfan vad pinsamt. Jag ångrar bittert att jag färgade håret svart. (fast nä, det var ju ganska fint... Jag passade i det! Men det slet på håret)
Notera, att på första bilden, så har jag HALVA ögonbryn, på andra bilden med mig och bästa eldfågel så har jag målat dit dom. Helt makalöst.

När var det här? Jag har ingen aning faktiskt.. Full var man iaf, skulle misstänka att det var tvåan, nyår.

Sen slutade jag superblondera mig.. Och spara ut håret..
Och jag insåg just, det finns inga bilder på hur jag ser ut nu. Kanske ska duscha håret idag, och fuska lite och platta det? Och ta kort på hur långhårig jag blivit.
:) Det här kunde jag skrapa fram iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0