dag 09 – vad jag vill göra i framtiden.

om det ser ut nu så vet jag ite. Jag har hundra miljontals ideer om vad jag vill göra i framtiden.
Jag vill se världen, flytta runt lite, plugga lite mer? Jag vill väll bara leva livet, även i framtiden.
Man måste ju inte planera, man måste inte titta så jävla långt fram, för ibland kan det vara jobbigt att titta hela vägen fram!
I framtiden vill jag vara nöjd med mig själv, mitt jobb, mitt hus, och mina framtida barn.
Om jag nu vill ha barn då. Haha, man vet ju aldrig.

Nej framtiden, kan jag faktiskt inte svara på. För allt ändras från sekund till sekund, dag till dag.

Kommentarer
Postat av: Raymondbenedicte

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

2011-10-12 @ 07:48:45
URL: http://raymondbenedicte.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0