dag 10 – min syn på kärlek.

Kärlek är det mest komplicerade som finns.
Min syn på kärlek är BRED som fan, det finns så mycket utav kärlek.
Det finns inget som kan såra en så mycket som den man älskar.
Men det finns inte heller någon som kan göra en så glad som den man älskar.
Kärlek kräver träning från båda hållen. Det kräver tid, ålder, tålamod, och att våga vara öppen.

Man behöver nog kanske vara säker i sig själv, man kanske verkligen måste älska sig själv för att kunna älska någon annan.
Men jag är nog fortfarande en nybörjare på kärlek, för kärlek är KOMPLICERAT. Komplicerat med stora jävla bokstäver. Visst är det en fin grejj, men det gör sjukt ont också.

Ska jag vara ärlig så funderar jag inte på känslan kärlek så mycket. Den finns bara där, den är som den är.

L to the O to the V to the E. No one is ever gonna love you like me


Men jag vet att den är bilden är sann Kärlek. Sann syskonkärlek. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0