dag 11 – första gången jag dumpade någon/blev dumpad.

Första gången jag blev dumpad?
Första gången jag dumpade någon?
Fan vad jobbiga saker att skriva om, som inte egentligen är relevant med mitt nuvarande liv.
Okej, första gången jag dumpade som RÄKNAS (dagis och sånt tjafs räknas inte, ska det vara en dumpning så måste det kanske någonstans ha varit seriöst)

När jag gick ut nian, så fick min dåvarande kille en briljant idé att flytta till övik? Och sen skulle han till boden, och sedan lule, han hade sina närmsta fem år planerade, vilket jag inte pallade, för jag gick ju som sagt var bara i nian.
Så jag åkte ner, stannade i några dagar, fick rentutav panik. Så jag åkte hem. När jag kommit hem satte jag mig och gjorde en lista, för och emot. Jag övervägde det ett tag, men insåg att det kanske var bäst att vi gick skiljda vägar. Så jag var skitfeg, jag gjorde slut över telefonen.
Vi slutade prata med varandra helt ett tag, jag låg och grinade, han var skitförbannad.
Oturligt nog hade jag flyttat till strömsund här, så jag hade inte alla vänner nära, men TUR nog, så kom dom till strömsund istället och peppade mig!
Och det är skitjobbigt att dumpa någon, precis som att bli dumpad.
Vilket vi nu kommer till!

Att bli dumpad för första gången gjorde fan skitont.
Jag har aldrig i hela mitt liv känt mig så misslyckad och felande. Jag har aldrig haft sån ångest och arghet i kroppen. Första gången jag blev dumpad vad dagen efter min 19-års dag. Detta skedde över telefon också såklart, när jag var på skolan. Jag struntade i en lektion, sen gick jag på min musiklektion. Helt förstörd, jag försökte få ut känslorna via musiken, vi höll på att förbereda oss inför våran turné. Samma lektion kom tidningen och skulle fotografera oss. Det är det värsta fotot som finns på mig.

Båda delarna känns som skit, men kan ju vara nödvändiga för att man själv ska kunna utvecklas som människa.
Allt tar tid att bearbeta. Och man måste ta det i sin egen takt.

Och det här måste nog vara det hemskaste inlägget jag har skrivit på länge, jag skäms nästan lite över ens ha skrivit det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0