Dålig

Nu ar jag varit lite halvkass med blogguppdateringarna. Det har nästan bara blivit listor nu på senaste. Och så bloggar jag bara på morgonen, när jag är helt ifred. För det har varit folk här ganska mycket nu, och då får man inte vara så mycket ifred.

I helgen skulle vi bara mysa och ta en öl/whiskey. Slutade med att vi hade fest. Inte direkt ovanligt, tror det är något med den här lägenheten faktiskt!
Även att Solem kom hit och hälsade på, men gick in hos grannen på ovanvåningen först?!
Hon måste nog ha blivit lite förvånad. Man skulle väll kunna säga att det är lite välförtjänt ändå, på tanke på att hon kan börja spela ompalompa rave musik lite närsomhelst på dygnet.
Många tycker jag överdriver, men är man riktigt jävla trött, och vill mysa lite extra i sängen, så vill jag ju inte höra en låt där det är sån basgång att det inte ens finns någon takt i låten? Dessutom på REPEAT.

Idag har jag inte gjort ett dugg, vilket känns ganska surt. Jag gjorde kickass mat. Och imorgon blir det bullbak, städning, och en Blondie som kommer och hälsar på. Inte helt fel! Sen på kvällen ska jag, Sandra, och blondie traska iväg för att simma, jag är pepp som fan. När jag väl kommer igång så är det svårt att sluta.
Har försökt äta lite extra nyttigt de senaste dagarna också.
Istället för godis = torkade aprikoser. Törstig, ett glas citronvatten. småhungrig = en avacado och en matsked keso!
Fast igår var det ju till att synda, vi åt pizza!
Den här veckan är jag lite extra låg, lite extra trasig, lite extra icke funktionell. Förhoppningsvis så går det ju till sig. För det är ju bara måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0