Fin dag!

Idag har jag umgåtts mestadels med Sandra. Vi drog på byn, träffade Sylvia, tog en fika, mådde gott!
Sen gick vi runt på affärer, och insåg att vi glömt hunden i bilen! Så vi sprang och köpte glassar, och åkte iväg för att rasta Sessan! :)
Vi testade nya glassar, daim päron, och cornetto med hallon.
cornetton var skitgod iaf, vad sandra tyckte om daimen vet jag inte! :) Jag gillar nya glass sortimentet för sommaren iaf. Hoppas att man inte ledsnar på det bara.
Jag, precis som Sandra, är sjukt sugen på att dra härifrån.
Så imorgon far vi kanske till stan och bara kikar runt. Det är inte som vi har sjukt mycket annat för oss.

Snart så bär det iväg till Sylvia, för att hälsa på och dricka lite kaffe! Kommer bli toppenmys.
Ska bara vänta på att herrn får till att duscha, så vi kan röra på oss.

Nu ska jag lyssna på musik, vara sjukt less, och vänta...

För i sommar ska jag fan festa, jag ska gå hem barfota mitt i natten med klackskorna i händerna. Jag ska vara full och glad. Jag ska fan ut på äventyr! I sommar ska det handla om att våga leva.

Kommentarer
Postat av: Erika

Fan va härligt de sista lät... så vill jag oxå göra!!

2011-03-14 @ 20:44:49
URL: http://ewreka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0