Helg

Värdelöst det här med helg.
värdelöst det här med varje dag. Fan.
Fast igår var ju en ganska bra dag. Igår kom Erika och Oskar förbi! Vi gjorde god middag, efterätt, skrattade tills vi grät, kollade på film. Helt underbart.
För helt underbara människor är ju vad dom är.
I övrigt så sög det ganska hårt med helg. Har hunnit skriva elva sidor, pluggat ikapp lite. Blir väll till att plugga mer imorgon, men inte förens dess.
Ska försöka hitta åt nå bra böcker att köpa till psykologin. Blir kanske till att sätta sig på biblioteket någon dag i veckan, eftersom det inte är så många uppgifter att göra ändå.

Nu ska jag sitta här, på min skittråkiga lördag, och vänta på att någon kommer och sveper mig iväg på äventyr! (Ja jag vet att det inte funkar så, men jag kan väll få drömma?)
Tillsvidare så ska jag sitta och vara arg.. och utbytt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0