Läkarstationen

Efter mycket om och men fick jag tag i min lärare, och sjukanmälde mig.
Han sa att jag skulle försöka läsa lite i boken nu när jag var sjuk, och att jag skulle bli frisk.
Jag får försöka helt enkelt. Jag är fortfarande helt slut!
Men idag har jag fått till att hosta upp lite slemklumpar, så det kanske är på bättringsvägen? :)

Oh, nu ska jag tipsa er här, på sidan av min blogg så har ni länkar.
Om ni vill se någon med (sjukt) mycket skor, så klicka in på blondie!
Sen förväntar jag mig nästan att Serena samlar ihop sina skor och fotograferar och lägger upp.. Bara för att liksom?

Nu ska jag kanske fli mig lite, eftersom det är läkarstationen nästa. crap

Kommentarer
Postat av: blondie

heheheheheh ;)

2011-03-09 @ 10:08:54
URL: http://rreg.blogg.se/
Postat av: Serena

haha, ja jag får väl ta och göra det någon dag då jag har tråkigt ;)

2011-03-09 @ 23:17:45
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0