Listor

Det här med listor är ju ganska kul.
Men jag brukar aldrig genomföra en hel lista.
Men vi testar igen!!

dag 01 – mina första/bästa klackar.
dag 02 – när jag var som fullast.
dag 03 – min topp 10-lista över vad jag inte får missa här i livet.
dag 04 – mina bästa tips för att klara gymnasiet med bravur.
dag 05 – fem hemligheter. 
dag 06 – vem jag helst skulle se ut som.
dag 07 – mina olika stilar genom åren.
dag 08 – mitt bästa minne.
dag 09 – vad jag vill göra i framtiden.
dag 10 – min syn på kärlek.
dag 11 – första gången jag dumpade någon/blev dumpad.
dag 12 – min första festival.
dag 13 – min första kyss.
dag 14 – min favoritlåt/band/artist.
dag 15 – det godaste jag vet.
dag 16 – mina snygghetstips.
dag 17 – min bästa dag någonsin.
dag 18 – mina pojkvänner sen den första.
dag 19 – personer jag är lik enligt andra.
dag 20 – det pinsammaste jag har gjort.
dag 21 – min bästa vän. 
dag 22 – det bästa youtubeklippet.
dag 23 – den ultimata daten med fem valfria människor.
dag 24 – mina tre bästa big-brother minnen.
dag 25 – mina tre favoriträtter.
dag 26 – mina tre finaste bilder.
dag 27 – mina tre bästa harry potter-minnen.
dag 28 – mina tre bästa party-trick.
dag 29 – de tre bästa ragningsreplikerna.
dag 30 – min favoritsång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0