m-m-m-mM

Don't talk about moonshine, don't talk about white whine!
spännande liv man har just nu. sova, äta lite sött, göra lite läxor, läsa lite om människokroppen.
Är lite less på tillvaron i strömsund, är fortfarande bitter, och arg.
Det är egentligen bara ett tecken. det kommer bli skönt när jag väl släpper det, för tillslut släpper man saker och ting va?
För det gör ju ont i händerna efter ett tag när man krampaktigt håller tag i något.
Det ni läser just nu, kanske är nonsens, skitsnack typ, ni kanske inte förstår det fullt ut.

Men ibland, så önskar jag att jag hade en tidsmaskin, eller att jag var mer modig.
Ibland önskar jag att jag hade orken, viljan, och modet att ändra på saker, att säga saker, att.. bara dra härifrån kanske?

Men man blir less på tillvaron ibland, man får bli det. Man får bearbeta sitt eget liv, hur man än vill, när man än vill.

Kommentarer
Postat av: sandra

vi sticker från ström!:D

2011-03-14 @ 09:45:36
URL: http://sandrahlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0