Mango

Idag har jag inte gjort ett himla dugg. Eller jag har varit lite arg. Eller ganska jätte arg. Och ledsen. Hormoner är kul som satan.
Igår var vi iväg till Sylvia, Zelda och Jacob. Vi tog ett glas vin och mös, tittade på Jackass och skrattade!
Sen satt vi och pratade om allt mellan himmel och jord.
Det var så jävla skönt att bara ta en mysig kväll, när man tar ett glas vin, slappnar av, och bara kan vara sig själv.
För sånt händer inte så ofta längre. När vi väl kom hem så var jag så trött så det blev sängen direkt.

Just nu har jag tappat motivationen lite till att skriva. Idag stapplar det och känns extra tungt. Det måste ju saknas en pusselbit där uppe på mig. Eller en liten del i hjärtat kanske?

Nu ska vi iaf klä på oss och traska över till Sandra och Benny, se efter vad dom har för sig! Benny var tydligen sjuk.

Det får vara allt för nu!
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0