miss

Har ni någonsin känt att ni inte riktigt passar in, i ert eget liv that is.
För ibland kan jag känna mig fett missanpassad i mitt eget liv.
Alltså, som om det inte var menat att jag skulle leva det här livet jag gör just i sekunden bara. Det handlar inte om en konstant sån känsla, det är en kortare stund. Men den känslan kommer ibland.
Och den gör ont, är obekväm och konstig.
Och sen går man runt med en ihålig jävla känsla i bröstkorgen.

Jag har så mycket att bearbeta fortfarande. Får hoppas på att det blir ångestfri sömn inatt, att jag bara kan lägga huvudet på kudden och somna.
Imorgon blir det iallafall att pyssla om kaninbäbisarna, och min fina jack! Jag får försöka titta på det positivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0