Onödigt bloggande

Jag har inget bättre för mig, så jag bloggar! Kul för dom som har tråkigt och vill läsa något då iallafall. Här kommer en onödig lista!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att hålla i kaninbäbisarna!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: Grät
Det sista du sa högt: "happ..."
Det senaste någon sa till dig: "jag ska ut!"
Vad har du druckit idag: Multivitamin juice
Vad var det senaste du åt: En macka och en banan
Vad var det senaste du köpte: Mat? Räknas det? Annars är det tre tröjor
Vad är det för färg på din ytterdörr: Oj, brunröd?
Vad är det för väder hos dig nu: Grått blåsigt och tråkigt.
Godaste glassmaken: TWISTER! (det är inte en smak, det är en glass)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, verkligen, eftersom jag själv har upplevt det.
Sover du tungt: Väldigt lättväckt
Drömmer du mardrömmar: Det varierar med hur min vardag ser ut. Händer det jobbiga saker i livet så kanske jag drömmer lite mer mardrömmar än vanligt.
Trivs du med ditt jobb: Just nu har jag inget jobb
Favoritklädsel: Inga kläder alls? Eller ett gigantiskt linne.
Favoritlåt just nu: lady gaga - Born this way
Vad ser du om du tittar till höger: Friheten.. haha, nej men jag ser ut genom fönstret
Vad gör dig glad just nu: Kramar, pussar, och ömma ord.
Vad ska du göra härnäst: Oj, jag vet inte? äta kanske!
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Neutral typ.
Favoritgodis: Geisha choklad!
Kläder just nu: baggy jeans och ett najs linne
Sommarplaner: Sena sommarnätter, barfota, sola.. Och plugga!
Hur många kuddar sover du med: När jag sover själv, fem, när jag sover med någon, tre...
Spelar du något instrument: Gitarr och munspel!
Morgon eller nattmänniska: Morgonmänniska
Vad är viktigast för dig: respekt!
Är du kittlig: Ja, fast vart är fan hemligt.
Snarkar du: Förmodligen.
Stjärntecken: Vattuman
Äckligaste insekten: Maggot och maskar! och larver! fyyy!
Stökigt eller välstädat: Helst välstädat..
Längtar du mest efter just nu: Oj, det är faktiskt hemligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0