Sjukling

Gårdagen tog omtag...
Eller, för att börja någonstans, iförrgår natt så vaknade jag och var JÄTTE törstig, och hade jätteont i huvudet, så jag klev upp, bäljde i mig vatten och två alvedon.
När jag la mig i sängen igen började jag frysa. Jahn som i vanliga fall brukar kännas som ett element var kall.
Det slutade med att jag låg i mysbyxor, tjocktröja, brevid jahn under två täcken och frös.
Efter mycket om och men så somnade jag om.
På morgonen klev jag upp... (jag kan inte låta bli att vakna före åtta och kliva upp).
Så låg jag och väntade och väntade på att jahn skulle vakna. Det gjorde han inte förens jag spytt, och väckt honom och frågat om han ville ha nyponsoppa..

Sen så låg jag på soffan mestadels av dagen, och mådde inte så jävla underbart. Vissa tillfällen så var jag kissnödig, men kunde inte ens sätta mig upp i soffan....
Efter att ha varit på affären, och återigen spytt när jag kom hem, så satte jag igång att äta.
Avslagen cola, vindruvor, bananer, isglass, varma koppen, rån med smör på, spagettigratäng...
nonstop eating!
Sen kom Raija över med Greger. Dom hade köpt med sig mat hem åt oss.. Så då åt jag lite mer. Skönt när vuxna (äldre än mig) tittar till en liksom. Inatt, så vaknade jag, törstig som satan, mådde som en drottning! Tänkte, åh, febern är BORTA!
Jag gick upp och drack massor, när jag gick och la mig igen så tog febern omtag....

:(
Nu blir det väll att äta min frukost, och känna mig som en bomullstuss.. Halskörtlarna är svullna och gör ont.. Ish!

Om ni har tråkigt, så släng iväg ett glatt sms så mår jag lite bättre!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Erika

Ååh Tack Söta du!! De värmer :)

Ingen fara! De va ju inge speciellt jag ville egentligen ^^ Men jag hoppas du får bli frisk snart!!



Ta hand om dig! <3

2011-03-04 @ 14:02:36
URL: http://ewreka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0