Söndag

Världens sämsta sömn inatt helt enkelt, har varit täppt i näsan, inte kunnat andas, klivit upp, snytit mig, nyst trehundratjugoelvagånger...
Imorse vaknade jag till vid sju och klev upp.. Hade sjukt ont i vaderna, varför vet jag inte. Alltså, det gick knappt att gå, så jäkla ont gjorde det. Så nacken och huvudet på det.
Det slutade med att jag inte orkade göra thé, utan gick in till sovrummet. Jahn fick hålla om mig och pussa på mig tills jag fick till att somna om igen. Så jag sov i någon timme till. Sen ville jag upp och dricka thé!

Vad dagen bjuder på, det vet jag inte än, ska försöka ge kroppen lite extra hjälp att bli frisk, med hjälp av nässpray, filmjölk och banan!
Det verkar ju vara sånt toppenväder!

Angående kaninerna.
Det är tre små pyttisar kvar nu... Dom andra två överlevde inte. Förhoppningsvis så överlever dom här, men vi vet ju ändå inte. Vi kan bara hoppas och fortsätta kämpa med dom!

Och nu vill jag bli frisk så jag orkar plugga och jobba!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0