Struligt?

Är det bara för mig bloggen strular? Det står att jag inte har några inlägg alls, men klickar jag mig in på min blogglänk, så ligger alla inlägg där.
Lurt! Orkar inte läsa blogg.se's startsida.

Igår var jag i stan med Sandra hela långa dagen. Fyndade tre tröjor. Har dock ingen kamera, eller webcamera, eller en egen dator eller så, därför kommer det aldrig upp några nya bilder.
Vi hade jättekul iaf, åt gott, mådde gott, fikade gott.
Vi åkte även ut till Annika och Lilith, pappa Miche var på jobbet.
Vi hade myspysigt, för när den nyvakna lilla tjejen piggnade till och kände igen mig gällde både kramar och pussar!
Så himla skönt.
Sen när vi skulle in till stan igen med stadsbussen, så jag skulle hinna med bussen hem, så missade vi stadsbussen!!
Som tur var gick det en strax därpå. Det blev lite stressigt och panikit, men det löste sig ju.

Idag var jag på skolan, och lyssnade på en demensföreläsning. Den var helt okej. Det var mycket pauser, och många roliga historier. Det fanns alltid en typ av människa man kände igen i historien.
Sen gick jag hem, sen blev det en tur på byn igen.
Har lite ont i kroppen av att ha gått mer än vanligt två dagar i streck. Blir nog till att börja röra sig mer nu!
Tror faktiskt kroppen skulle må lite bättre utav det, men vart hittar man motivationen liksom? Är det bara jag som är skitfeg och inte vill träna själv?

Jag tänkte även uppdatera bloggen om vad jag gör om dagarna. Om dagarna så pluggar jag till uska. Det är riktigt kul, och jag är nöjd med mitt val, och kanske t.o.m är sugen på att studera vidare inom vården efteråt. Vem vet?
Utöver det så finulerar jag mestadels på livet. Jag håller fortfarande på med balsammetoden/nopoo.
Det är sjukt skönt, att slippa borsta håret och sådära.
Annars är tillvaron lite seg, det händer väll inte så toppenmycket!

Nu blir det till... Jag vet inte, jag har varit vaken sen sju imorse, så ta det lugnt antar jag, och peppa inför att plugga imorgon?

PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0